מצגת בר/בת מצווה מנצחת

כיום בכל הפקת אירוע בר או בת מצווה או יום הולדת חגיגי, מצגת התמונות הפכה לחלק בלתי נפרד מהתוכנית האומנותית. מצגת תמונות יכולה להיות מאד מוצלחת ומרגשת, אך מצד שני עלולה להיות משעממת ומונוטונית. מתוך ניסיון של שנים בעריכה ריכזנו כמה טיפים לעריכת מצגת תמונות מנצחת.

חומרים
יש לשים לב שבבחירת התמונות תחושת הנוסטלגיה לא משתלטת עליכם, ואחרי סינון של 200 תמונות נשראתם עם 199. רצוי מאוד לבחור את התמונות היפות, המעניינות והחדות ביותר שבהן האדם המצולם נראה מקרוב ובברור.
בשלב הבא עליכם לסרוק את כל התמונות שלא נמצאות כקבצים למחשב.
רצוי למיין בתיקיות את התמונות לפי נושאים כדי שיקלו עליכם בתהליך העריכה.
בנוסף, עליכם להמיר את כל קלטות הוידאו בהן אתם רוצים להשתמש לקבצי וידאו שניתן לערוך אותם.
אנחנו ממליצים על פורמטים כמו avi, mp4, mov.

תוכן
על מנת להפוך את המצגת בת / בר מצווה שלכם לאטרקטיבית במיוחד נמליץ לשבור את השבלונה השגרתית של רצף כרונולוגי ובמקום להציג תמונות מינקות ועד היום, תוכלו להכין מיקס מקורי של תמונות ווידאו לפי נושאים. למשל, "רומי והכלבה דייזי- חברות הכי טובות".

עריכה
מומלץ מאוד שהמצגת לא תהיה ארוכה מדי. אפילו אתכם עלול קצת לשעמם לצפות בעוד ועוד תמונות של הסבא עם הנכד בבריכה. מניסיון שלנו 7 דקות זה אורך אופטימלי.

יש לבחור פסקול בקפידה, בין אם זה שירים מגוונים או רק מנגינה. ברגע שהמוזיקה תתמוך בקצב של התמונות ובמה שרואים בהן, זה יקפיץ את המצגת שלכם בכמה רמות. כמו כן, כדי למנוע פיהוקים כדאי לנוע בין הכייפי אל המרגש ולא להישאר באותו טון כל הזמן.

לסיום, שמרו על מקוריות וזכרו שהומור עצמי וצחוק זה קלף מנצח. בהצלחה! פרטים נוספים על קליפ בת מצווה - לחצו כאן או קליפ בר מצווה - לחצו כאן